[TYPO3-UG Dutch] Geen plaatjes in de module lijst

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Apr 7 12:41:44 CEST 2011

Misschien moet je er dan wat dieper in duiken. Kijk met bv firebug om de
naam en het path van de sprite te vinden en kijk dan of het bestand
bestaat en of de rechten zodanig zijn dat het wel getoond zou moeten worden.

Als dat ook geen oplossing biedt ben ik uitgepraat.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg