[TYPO3-UG Dutch] Geen plaatjes in de module lijst

Jeroen Halsteren at gmail.com
Thu Apr 7 10:43:10 CEST 2011

Affijn ik heb dus alle bestande upgeload. Vervolgens is alles gelukt en in
de backend zie ik dus gedeeltelijk geen plaatjes. Ik heb alles in te
typo3temp folder leeggehaald. Vervolgens ook cache delete via het "bliksem
schichtje" en de temp files. Maar het probleem blijft zich voordoen. Oh ja
ik heb een refresh gedaan.

Jeroen

--
Gemaakt met Opera's revolutionaire e-mailprogramma:
http://www.opera.com/mail/