[TYPO3-UG Dutch] Data import MM_forum

Lotte v. Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Thu Sep 30 14:26:23 CEST 2010

Hallo,

Ik wil met mm_forum data importeren uit chc_forum. Dit lukt niet helemaal
goed. Bij de eerste stap van de Data import, kies ik chc_forum. Vervolgens
ben ik bij de tweede stap en kan ik een database kiezen, de informatie staat
in de locale database, en is dus goed. Maar op het moment dat ik naar stap 3
wil, word mijn beeld blank. Wel heb ik nog mijn Tool balk en mijn tree root.
Ik kom dus niet verder dan stap drie, hij word totaal blank.

Heeft iemand ooit van dit probleem gehoord?

Lotte