[TYPO3-UG Dutch] Vragen aan de TYPO3 Association?

Sander Vogels sander at typo3.nl
Thu Sep 30 10:06:41 CEST 2010

Hallo allemaal,

Zoals je wellicht weet is vandaag in Frankfurt T3CON begonnen, de
internationale TYPO3 conferentie.
De conferentie wordt zaterdag afgesloten met een Q&A met het Steering
Commity van de Association. Leden kunnen daar vragen stellen over de
Association, de ontwikkeling van TYPO3 enz.

Het leek ons leuk als we ook namens de Nederlandse community wat vragen
stellen, als die er zijn natuurlijk.
Dus bij deze wil ik iedereen die iets te vragen heeft aan de T3A vragen
dit naar mij te sturen. We kijkend an wat de meest relevante
vraag/vragen zijn waarvan het antwoord voor alle Nederlandse TYPO3
bedrijven interessant kan zijn.

Dus heb je vragen aan de T3A, stuur ze naar mij en dan stel ik die
zaterdag tijdens de Q&A!

Groetjes,

Sander Vogels
TYPO3 User Group NL/BE