[TYPO3-UG Dutch] Inloggen op BE niet mogelijk

Listsrv listsrv at wilsoft.nl
Wed Sep 22 19:57:08 CEST 2010

Hallo,

Ik heb een probleem met de backend.
Ik heb een nieuwe site. Database is aangemaakt via de install tool.
Configuratie van de localconf.php gedaan en admin user aangemaakt.

Als ik nu wil inloggen op de backend dan word ik, na invoer van UID/PW,
weer teruggevoerd naar het inlogscherm. Zonder enige foutmelding.
Lijkt wel of de backend.php niet wordt geladen. Als ik in de apache log
kijk dan zie ik een HTML 303 code, terwijl dit bij ander website die ik
draai,
302 is. Of dit een oorzaak heeft...?

Zaken die ik uitgetest heb:
- database vervangen door die van een juist werkende website. Dit heeft
geen verbetering.
  Dus database lijkt in orde.
- localconf.php vervangen door die van een juist werkende website (na
nodigzakelijke aanpassingen)
  Geen verbetering. Dus lijkt de localconfig.php ook geen probleem.

Wat kan er nog meer zijn.....???

gr,
Willem

believed to be clean.