[TYPO3-UG Dutch] realurl en jk_poll op homepage

Stephan de Bruin | dpdk stephan at dpdk.nl
Wed Sep 22 14:46:58 CEST 2010

Hallo allemaal,

op mijn website heb ik een poll (extensie jk_poll) geplaatst op
verschillende pagina's, waaronder de homepage. Ook heb ik realurl
geïnstalleerd. Dit gaat op alle pagina's goed, behalve op de homepage.
Als ik op de homepage stem op de poll, wordt ik geredirect naar
/vote/savevote/uid/25/ en krijg ik een 404 te zien.
Op andere pagina's gaat dit wel goed, daar wordt ik bijvoorbeeld
geredirect naar /internet/vote/savevote/uid/20/ en krijg ik gewoon de
juiste pagina te zien.

Heeft iemand ervaring met deze combinatie of weet iemand waar dit door
zou kunnen komen/opgelost zou kunnen worden?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
--
Stephan de Bruin