[TYPO3-UG Dutch] Geen e-mail meer vanuit Powermail sinds 4.4.2

Harro van den Berg typo3 at harrovandenberg.nl
Tue Sep 14 16:56:00 CEST 2010

Beste mensen,

De afgelopen maanden heb ik met betrekking tot Powermail in combinatie met
TYPO3 4.4.2 gelezen over validatie die niet goed werkt en fieldsets die maar
deels getoond worden, maar helaas niets over het niet meer aankomen van
e-mails.

Ik gebruik Powermail 1.5.3, heb een pagina met één fieldset waarvan alle
opgenomen velden getoond worden, de validatie werkt prima en de ingevulde
formulieren worden ook (hopelijk allemaal) in het opgegeven record
opgeslagen. Maar waar ik onder 4.3.3 en 4.3.5 nog e-mails met de ingevulde
gegevens ontving, blijven die achterwege sinds de upgrade naar 4.4.2.

Iemand anders die hier ervaring mee heeft of nog beter, een suggestie in
welke richting ik de oplossing moet zoeken? Of moet dit euvel ook met de
patch-versie op de site van Daniël zijn opgelost?

Met vriendelijke groet,

Harro van den Berg