[TYPO3-UG Dutch] Blokken

Martijn Wijmer [Netcreators] martijn at netcreators.com
Tue Sep 7 12:18:50 CEST 2010

  Hi Paul,

Zoals Koen terecht opmerkt is dit met TemplaViola vrij makkelijk te
doen. Maar je kunt natuurlijk de 3 tekst-elementen ook in een frame
plaatsen, en op het specifieke frame via css een vaste width (in dit
geval bijv. een width van 33%) en een float left meegeven.

Met vriendelijke groet,

Martijn Wijmer
Designer
+31(0)26 - 442 19 50