[TYPO3-UG Dutch] Blokken

Koen Van Nuffelen koen_typo3 at obiwebs.be
Tue Sep 7 12:08:12 CEST 2010

On 7/09/2010 11:02, Paul wrote:
> Hallo Lijst,
>

> Ik ben opzoek naar een oplossing voor het volgende
>
> Ik heb een website die opgedeeld is in een afbeelding, daarna een tekst (5
> á 6 regels
> Daaronder wil ik drie tekstblokken naast elkaar. Hoe adviseren jullie mij
> dit te doen heb al met html code tussen de blokken geprobeerd, maar het
> moet toch beter kunnen
>

> Paul

Hoi Paul,

Als je werkt met Templavoila, kan je dat redelijk eenvoudig doen.
Als het op elke pagina in je website hetzelfde is, kan je dat als een
pagina template doen.
Anders kan je een FCE (Flexible Content Element) gebruiken.
Er zijn ook andere manieren buiten Templavoila die je hierbij kunnen
helpen, maar daar moeten de medelijstleden, dan op antwoorden. ;-)))

Veel succes!

Koen Van Nuffelen