[TYPO3-UG Dutch] Scripts in template

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Wed Oct 27 20:51:02 CEST 2010

mocht je overwegen om Ron Hall's templavoila_framework extensie te
gebruiken,
dan zet je deze code gewoon in additonalDocHeadCode
uitleg zie
http://templavoila.busynoggin.com/templates/explanation-of-code/skins/typoscript/
<http://templavoila.busynoggin.com/templates/explanation-of-code/skins/typoscript/>

Op 27 oktober 2010 20:44 schreef Jordan van Bergen <
jordanvanbergen at gmail.com> het volgende:

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl