[TYPO3-UG Dutch] Scripts in template

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Oct 27 20:44:50 CEST 2010

Met scripts bedoel je javascript verwacht ik. Als je het template
verhaal al voor elkaar hebt waardoor je websit het doet dan geldt dat
zoiets toegevoegd moet worden om dit in de broncode van je website te
krijgen:

page.headerData.5 = TEXT
page.headerData.5.value (
<script type="text/javascript" src="fileadmin/js/jquery.js"></script>
<script type="text/javascript
src="fileadmin/js/easySlider1.7.js"></script>
)

Alles wat je in de headerData tussen ( en ) zet komt in het <head>
gedeelte van de broncode.

Groeten,
Jordan