[TYPO3-UG Dutch] buddy met tt_news ervaring gezocht.

Joost van Berckel [Content Online] joost at contentonline.nl
Mon Oct 25 21:57:49 CEST 2010

Beste Fred,

Hoe moet ik jouw bericht interpreteren? Wil je hulp vragen tegen
vergoeding of zoek je iemand die je gratis op weg helpt.

Dit vooral omdat ik al begin oktober een e-mail van je heb ontvangen en
na mijn reactie om een en ander m.b.t. tt_news toe te lichten niets meer
van je heb venomen.

Kortom kun je aangeven wat je nu precies verwacht?

Met vriendelijke groeten,

Joost van Berckel

Content Online
Full service internet agency
TYPO3 consultancy and open-source solutions
Authorized Google Apps Reseller

http://bit.ly/awEKWt