[TYPO3-UG Dutch] buddy met tt_news ervaring gezocht.

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Mon Oct 25 11:53:59 CEST 2010

Hallo,

In een typo3 website dat niet gebaseerd is op de Introduction package wil ik
tt_news op juiste wijze implementeren. Ik weet in principe het gedrag en de
bedoeling van tt_news, maar zoek iemand die kan helpen met het opzetten:
welke categorien moet ik definieren en hoe kan ik de navigatie goed sturen.
Als de opzet klaar is kan ik zelf aan de slag met vullen van de list paginas
en detail info. Ik denk aan mogelijkheid van skype/email. Ik kan een extra
admin account maken. Bedankt voor je reactie.

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink