[TYPO3-UG Dutch] tt_news gedoe

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Tue Oct 12 23:11:58 CEST 2010

Dag Fred,

Template. Edit whole record. Tabblad Resources, Insert static from extensions. Tt_news onderdelen kiezen etc.
Nieuwspagina. ContentElement Nieuws, Tabblad Plugin, Show all categories, Don't care Archive Setting. StartingPoint -> Verwijs naar pagina/map met nieuwsitems.
Clear Cache.

En dan zou je ongeveer wat moeten gaan zien.

Vriendelijke groet, Eef