[TYPO3-UG Dutch] tt_news gedoe

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Tue Oct 12 22:58:14 CEST 2010

Hallo,

Vanavond ben ik wederom aan het puzzelen gegaan met tt_news zoals het in het
Introductiepakket zit. Als test heb ik een categorie bij gemaakt en er twee
nieuws items aangemaakt. Nu was ik verbaasd, of eigenlijk niet :(  dat ik er
in de frontend niets van terug zag. Wat blijkt: de PageID van alle news
items is 16 en van de twee nieuw aangemaakte items is de id 15. En ik kan
nergens vinden waar ik de page id kan instellen/veranderen. Wie kan antwoord
geven?

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink