[TYPO3-UG Dutch] custom sorteerveld in tt_news

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Nov 24 14:35:07 CET 2010

Hallo,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik zie onderaan de lijst die ik krijg als
ik het + teken klik een lijst "Set Fields". Maar ik zou op dezelfde manier
als "Date/Time" of "Archive Time" een veld "Prijs" willen aanmaken die zowel
in List view als Single view op de site staat. En het moet mogelijk zijn om
op prijs te sorteren.

Groeten, Fred

Op 24 november 2010 12:31 schreef Jacco van der Post <
jacco at id-internetservices.com> het volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink