[TYPO3-UG Dutch] custom sorteerveld in tt_news

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Nov 24 12:31:02 CET 2010

Op 23-11-2010 21:43, Fred Mellink schreef:
> Hallo,
>
> Al heel lang ben ik met tt_news aan het worstelen en stukje bij beetje
> begint het wat te worden. Nu zoek ik antwoord op de volgende vraag: Hoe kan
> ik een custom veld "prijs" definieren, waarop ik kan sorteren: gefilterd
> door de category settings wil ik op prijs sorteren in de List view. Wie
> heeft oplossing?

Er is een extensie voor dacht ik om een custom field toe te voegen in
tt_news. Die heb ik echter nog nooit geprobeerd.

Records kun je standaard in TYPO3 sorteren door op de bovenstaande
veldnaam te klikken.

Door op + te klikken in de lijst view (naast de naam van het type
records in de donkergrijze balk), dan kun je meer velden in stellen.

grt Jacco