[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5 beta1

Rob Vonk robvonk at gmail.com
Sun Nov 21 12:30:12 CET 2010

Hoi Jigal,

Je kunt trots zijn :). Kep een bug gemeld en gekeken wat het probleem is:

http://bugs.typo3.org/view.php?id=16495

De oplossing ligt nu voor het oprapen lijkt me. En een bugfix lijkt me
ook wel handig. Je kan nu geen enkele extensie installeren die gebruik
maakt van conf.php.

Groet,

Rob

2010/11/20 Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl>:an.