[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5 beta1

Rob Vonk robvonk at gmail.com
Sat Nov 20 21:11:01 CET 2010

Hoi Jigal,

Ik heb op bugs.typo3.org gekeken en flink gegoogled. Verder heb ik
even op het irc kanaal navraag gedaan.

Ik heb al wat bugs gemeld dus weet wel hoe het werkt. Ik wil alleen
zeker weten dat het niet aan mij ligt voordat ik een bug registreer.
Er staan al te veel bugs in de bugtracker die eigenlijk supportvragen
zijn.

Dus de vraag blijft: heeft iemand al een kale installatie gedaan? En
werkt het daar wel?

Groet,

Rob