[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Noord-Nederland (Carpoolen?)

TYPO3 | IcarusVision typo3 at icarusvision.com
Thu Nov 18 23:56:15 CET 2010

Ahh, dat was een goeie reminder!

Bij deze ook ingeschreven en carpoolen is ook hier een optie voor degenen die vanuit Tilburg e.o. rijden. Waarbij ik overweeg om net als de vorige keer een hotel in de buurt te nemen en dus vrijdagavond te vertrekken, gezien de rit van 2,5 uur en de start om 9 uur…

Met vriendelijke groet,

Lars Roubroeks

IcarusVision
Lovensestraat 126
5014 DT  Tilburg
013 544 80 49
www.icarusvision.com

Op 18 nov 2010, om 23:47 heeft Joost van Berckel [Content Online] het volgende geschreven:

Buenas noches Daniel y Gerard,

Leuk om te horen dat de Noordelijke TYPO3 dag weer in aantocht is. Ik zal graag hierbij aanwezig zijn.

Iemand anders die hier naartoe gaat vanuit Delft/Rotterdam e.o.?
Lijkt me wel goed idee om te carpoolen.

Mvg,

Joost van Berckel

Content Online
Full service internet agency
TYPO3 consultancy and open-source solutions
Authorized Google Apps Reseller

E  joost at contentonline.nl
W www.contentonline.nl