[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Noord-Nederland (Carpoolen?)

Joost van Berckel [Content Online] joost at contentonline.nl
Thu Nov 18 23:47:47 CET 2010

Buenas noches Daniel y Gerard,

Leuk om te horen dat de Noordelijke TYPO3 dag weer in aantocht is. Ik
zal graag hierbij aanwezig zijn.

Iemand anders die hier naartoe gaat vanuit Delft/Rotterdam e.o.?
Lijkt me wel goed idee om te carpoolen.

Mvg,

Joost van Berckel

Content Online
Full service internet agency
TYPO3 consultancy and open-source solutions
Authorized Google Apps Reseller

E  joost at contentonline.nl
W www.contentonline.nl