[TYPO3-UG Dutch] trage site en deprecation logging

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Fri Nov 5 09:07:57 CET 2010

Hartelijk dank voor al jullie antwoorden. Even nog wat achtergrondinfo over
de site:

Ik ben geen programmeur en wat dat betreft (en het bovenstaande "gedoe")
redelijk op mijn tenen lopen geblazen. Ik heb geen update gedaan waardoor de
deprecation is, maar het volgende heb ik gedaan: het Introduction package
Typo3 versie 4.4 geupload en uitgepakt, maar niet geinstalleerd. in plaats
daarvan heb ik van de Typo3 in Asia de template gehaald en die eerst
getweaked (alleen CSS en plaatjes), zoals verbreden van de body en
linkerkant. Vervolgens heb ik de install instructie gebruikt om de template
te installeren. Deze site draait nog op zichzelf (geen symlinks naar de
gemeenschappelijke typo3_src (moet ik nog regelen bij mijn hoster...
tijdgebrek)
Maar eerlijk gezegd denk ik dat het probleem in ieder geval ook bij de
hoster ligt. Want de database bekijken in phpmyadmin geeft ook al problemen.
Gelukkig gaat het over mijn "goede doelen" site en geen commerciele site
waar inkomsten van afhankelijk zijn :) Maar wel om "niet vrolijk van te
worden".

Op 4 november 2010 23:13 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,