[TYPO3-UG Dutch] user_password gebruiken in direct mail extensie.

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Mon May 17 17:46:33 CEST 2010

Willem 2program wrote:
> Ik wil met direct mail een nieuwsbrief versturen waarin tevens de
> username en password van de betreffende persoon vermeld wordt. HOE
> krijg ik dat voor elkaar?

Lekker qua beveiliging ;-)

Bovendien, waar heb je het voor nodig? Je kunt (in de laatste versie nog
wel een bugfix nodig) ook de jumpurls configureren dat iemand daarmee
wordt ingelogd als je een link plaatst naar content die achter een login
zit...

> Je kunt in je content veld ###USER_name### gebruiken, maar
> USER_password, USER_username en USER_email geven geen resultaat terug.
> Moet ik hiervoor iets speciaals instellen???

Kijk in de handleiding die in de Extension Manager beschikbaar is (de
online versie is wat gehandicapt qua vormgeving). Pagina 8/9 hoofdstuk
"Personalizing direct mail content" bevat een lijst met de markers die
standaard beschikbaar zijn en hoe je velden kunt toevoegen.

RTFM dus weer :-)

--
Jigal van Hemert.