[TYPO3-UG Dutch] Content halen uit mulitiple (verschillende) Database.

I.Sprock | Idar Creative mail at idar.nl
Wed May 12 13:59:49 CEST 2010

Willem, Michiel en Ronald Woep woep (that's the sound of the police) :),

Mijn dank is groot!
Zal binnenkort (indien nodig) persoonlijk contact met jullie opnemen.

groet,

Idar

"I.Sprock | Idar Creative" <mail at idar.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1273239071.8993.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...