[TYPO3-UG Dutch] xml vanuit Indesign importeren in typo3 pages en content

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue May 11 20:35:33 CEST 2010

Beste Aline,

Ik heb zo ook niet direct een oplossing voor je, maar graag nodig ik je uit
om dit onderwerp aan te dragen als een onderwerp in de Bird of a feather
sessies. Daar heb je de mogelijkheid om met een groepje mensen te
brainstormen hoe zoiets tot stand zou komen.

Zijn er mensen die nu al zeggen, 'wat een interessant gegeven, ik schuif
hierbij aan!', laat het ons dan weten via de mailinglist of via
organisation at t3ug10.nl.

Verder is er nog ruimte voor sprekers, we hebben al veel interessante
onderwerpen, maar we horen uiteraard graag ook alternatieven.

Mvg.

Ric van Westhreenen

Op 11 mei 2010 20:30 schreef info at emaginit.be <info at emaginit.be> het
volgende:

> Beste typo3-ers,
>
> Is er iemand die mij op weg kan helpen met de vraag of er in typo3 een
> extenties beschikbaar is om gegenereerde xml bestanden vanuit Indesign in
> typo3 backend te importeren?

-- snip --

> Misschien is dit een thema voor de komende typo3 gebruikersdag NL/BE mocht
> iemand hier ervaring mee hebben ?
>
> Alvast bedankt voor tips hieromtrent.
>
> Met vriendelijke groeten
>
> Aline Vandecasteele

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> nieuw project online: www.cnvvakmensen.nl

=> ontvang onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ontwikkelingen op het
gebied van TYPO3, internationale domeinen en zoekmachine marketing:
www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200 / intern nummer: 103
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !