[TYPO3-UG Dutch] imagecycle via typoscript

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Mon May 10 12:01:26 CEST 2010

Wow, bedankt.
Ik had hier geen idee van dat dit ook mogelijk was.
Dit lost een hoop andere problemen in de toekomst ook op.

Wat betreft typoscript; vaak blijkt er meer mogelijk dan gedocumenteerd
is. Als je alleen al de setup.txt leest zeg maar.
Dus ik denk, iemand die er meer kijk op heeft als ik ziet daarin
misschien een oplossing.

Maargoed, dit is ook een zeer goede oplossing.

Mijn dank is groot.