[TYPO3-UG Dutch] Content halen uit mulitiple (verschillende) Database.

I.Sprock | Idar Creative mail at idar.nl
Fri May 7 15:27:31 CEST 2010

Beste lijst,

Tot op heden heb ik geen reactie over dit onderwerp ontvangen.

Wij willen nu bijna dezelfde oplossing:
http://www.idar.nl/Intra-extranet-website.gif

Maar in dit geval zitten de (externe) tabellen in dezelfde DB als TYPO3.
Kan ik met deze methode, makkelijk een plugin maken om de informatie te
laten zien en/of moet ik de tabellen in TYPO3 "registreren".

Mijn kennis is hier miniem, dus laat me graag informeren naar andere
mogelijkheden.
(outsourcing is bespreekbaar!)

Met groet,
Idar