[TYPO3-UG Dutch] Navigatie met grafische knoppen

Ernst van Altena vanaltena at hetnet.nl
Sat May 8 20:24:53 CEST 2010

Ik ben bezig met een website waar de eerste navigatie laag bestaat uit
grafische elementen. Nu is dat op zich niet het probleem, echter over de
de grafische elementen heen staat ook nog een de tekst die bij de
pagetreeUID behoord.
kan iemand mij helpen om mij typoscript zo te formuleren dat alleen de
buttons verschijnen zonder tekst.

Hieronder de typoscript zoals ik die nu gebruik. Het voorbeeld is te
bekijken op http://kinderkampheemskerk.typohosting.nl/

tempmenu = HMENU
tempmenu {
	entryLevel = 0
	1 = TMENU
	1 {
	expAll = 0
	wrap = <ul> | </ul>
	noBlur = 0
	NO = 1
	NO {
	allWrap = <li id="menu{elementUid}">|</li>
	subst_elementUid = 1
	}
	ACT < .NO
         ACT.ATagParams = class="active"