[TYPO3-UG Dutch] Nieuws maartalif cashe probleem

Drs. ing. W.S.M. Perquin perquin at yniverse.nl
Fri May 7 23:14:14 CEST 2010

Het zit hem in de cache. Ik weet niet of je hier een eigen stuk typoscript
heb staan ofzo? Daar zit dan een fout in met de cache.
Hij cached alleen de betreffende pagina wanneer de cache leeg is. Na
oproepen staat hij in de cache. Ga je naar een andere taal, dan wordt dat
stuk niet gezien blijkbaar als een nieuwe pagina en vind hij alleen een NL
cache en geen vertaalde cache. Er wordt een vertaling gevraagd, deze is er
niet, dus wordt er niets gepubliceerd.
Ik denk dat als je dan je cach leegt en F5 doet hij wel de vertaling laat
zien, maar niet de NL vertaling.

Willem