[TYPO3-UG Dutch] javascript variable en typoscript

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Mar 28 14:03:09 CEST 2010

typo3 wrote:
> in deze richting zat ik ook te kijken. het vervelende is dat issuu
> gebruik maakt van google/swfobject maar ik krijg niet alles aan de praat.
>
> zo krijg ik wel: getElementById
> maar ik krijg niet getElementsByClass
> het is alemaal pure javascript dus de elementByClass roep ik extra aan.

Zonder precies de situatie te kennen is er geen uitspraak te doen over
de mogelijkheden en de onmogelijkheden. 'k Heb al eerder threads zien
verzanden in een reeks suggesties die allemaal onmogelijk bleken door
verschillende randvoorwaarden die in een later stadium naar voren kwamen.

Dus:
- geef een link waar de HTML, etc. te bewonderen is
- geef aan welke delen *niet* aanpasbaar zijn
- geef zo goed mogelijk de beperkingen (randvoorwaarden als geen
JavaScript, ondersteuning van bepaalde (oude) browsers) aan
- beschrijf welke functionaliteit je wilt bereiken

--
Jigal van Hemert.