[TYPO3-UG Dutch] javascript variable en typoscript

typo3 pietroorda at gmail.com
Sun Mar 28 12:44:19 CEST 2010

Ha Jigal,

fijn dat je reageert.

in deze richting zat ik ook te kijken. het vervelende is dat issuu
gebruik maakt van google/swfobject maar ik krijg niet alles aan de praat.

zo krijg ik wel: getElementById
maar ik krijg niet getElementsByClass
het is alemaal pure javascript dus de elementByClass roep ik extra aan.

Wat jij zegt kan dus, maar dan heb ik condities voor 88 pagina's

of kan dat anders naar jouw mening

met vriendelijke groet,
Piet