[TYPO3-UG Dutch] Diensten rooster module

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Thu Mar 18 14:11:11 CET 2010

Dag Paul,

Kun je niet gewoon gebruik maken van cal?
Dat lijkt me simpelweg de makkelijkste oplossing.

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/over-netcreators/vacatures/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com
Netcreators: Open Source, Open Minds, Open People

Netcreators vormt met negen fantastische collegabedrijven het Open
Source Paviljoen op de beurs Overheid & ICT. Een mooi open source
producten en dienstenaanbod gecombineerd met dagelijks vijf interessante
sprekers. Gratis registreren voor de beurs kunt u hier:
http://bit.ly/netcreators-overheid-en-ICT