[TYPO3-UG Dutch] Diensten rooster module

Paul Maas paul at pm-it.nl
Thu Mar 18 11:56:25 CET 2010

Beste allen,

Wij zijn opzoek naar een TYPO3 module waarmee we roosters / agenda's
kunnen bijhouden.

Hieronder probeer ik uit te leggen wat ik hiermee bedoel:

Er dient vanuit het backend gedeelte een rooster aangemaakt te worden
waarop de tijden van de dag weergegeven staan bijvoorbeeld 8.00 - 22.00
. Binnen deze tijden
moet het mogelijk zijn een personeel lid toe te wijzen een bepaalde tijd
waarop hij /zij aanwezig is.

Er zal dan online in een soort kalender vorm verschijnen dat het
betreffende personeelslid op een bepaald tijdstip ingeroosterd is.

Weet iemand of hiervoor wellicht een standaard module beschikbaar is?

Groet Paul