[TYPO3-UG Dutch] css file comments-extensie

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Fri Mar 12 20:15:34 CET 2010

Felippe van Eekhout wrote:
> laat dat nou de enige file zijn waar ik het nou helemaal niet in
> verwachte ;) dus daar heb ik ook niet gekeken!

Bij extensies van Dmitry verwacht ik dat inmiddels wel ;-) Het is een
concept dat hij in z'n boek over extensies bouwen beschreven heeft en
dat ook heel netjes werkt: alleen op de pagina('s) waar de extensie
staat worden die elementen toegevoegd. Bovendien gebruikt hij nog een
marker waardoor er externe CSS/JS met de extensie meegeleverd kan worden.

--
Jigal van Hemert.