[TYPO3-UG Dutch] Mogelijkheid om van 1 image 2 te genereren in tt_news, displaySingle

I.Sprock | Idar Creative mail at idar.nl
Fri Mar 12 18:14:44 CET 2010

Hi Lijst,

Is het mogelijk om van 1 image 2 images met verschillende width en height te
genereren?
In "displaySingle" van tt_news  wil ik dat de images dubbel wordt
gegenereerd:
Een "thumbnail" en een "display" image, waardoor met behulp van Javascript
Jquery een images kan "swappen".

Om de thumbnails te maken:
displaySingle {
       image.file.width  = 115c
        image.file.height = 75c
        image.imageLinkWrap = 1
        image {
              imageLinkWrap = 1
              imageLinkWrap {
                    enable = 1
                       typolink {
                            parameter = javascript:void(0);
                            title.cObject = COA
                            title.cObject.10 = IMG_RESOURCE
                            title.cObject.10.file.import.data =
TSFE:lastImageInfo|origFile
                            target =
                       }
              }
        }
  }

Maar er wordt gelinkt (via de title attrib.) naar de orginele file, die in
meeste gevallen TE GROOT is. Wil er eigenlijk een tweede kleinere image
bestand.
Zeg maar met een width 600c, height 300c, ipv van 3Mb (3200X 1600) foto's
die de klanten hebben geupload.
De "display"  foto moet wel "traceerbaar" zijn; eigenbenaming of afgeleide
van de thumbnail,anders kan ik niet swappen!
visuele voorbeeld: http://www.idar.nl/onclick.gif.

Wie kan me hier bij helpen of pointers meegeven?

Groetjes,

Idar Sprock