[TYPO3-UG Dutch] selecties maken op basis van direct-mail categories

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Thu Mar 11 11:43:51 CET 2010

Hi Thijs,

volgens mij wordt dit opgeslagen in het veld 'module_sys_dmail_category'
van de tt_address tabel.

In de TCA staat dit niet op visible voor de backend. Ik heb geen
installatie waar ik kan zien hoe dit in de tabel wordt weggeschreven,
waarschijnlijk als een integerlijst gescheiden door comma's.

Hoe dan ook: ik denk dat het een stukje maatwerk wordt om dit te kunnen
realiseren.

Succes!

Gr.

Henjo