[TYPO3-UG Dutch] selecties maken op basis van direct-mail categories

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Tue Mar 2 14:28:52 CET 2010

Beste Lijst,

Ik wil graag aparte mailingen sturen met direct_mail naar verschillende
gebruikersgroepen. Echter- ik wil graag werken met
direct_mail_categories omdat tt_address meer mogelijkheden heeft qua af-
en aanmelden dan fe_user.
Hoe zou ik recipient lists kunnen maken voor direct mail waarbij wordt
gekeken naar de voorkeuren van een tt_address record? In de backend is
niet zichtbaar welke direct mail category een tt_address gebruiker
kiest, waar wordt dit überhaupt opgeslagen?

Groet,