[TYPO3-UG Dutch] Scheduler problemen op shared host

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Mon Mar 1 11:26:55 CET 2010

Hallo Felippe,

Vraag de helpdesk van je hoster of ze de limit willen ophogen.
Maar dan niet naar 32 MB maar eerder naar 64 MB en beter nog naar 128 MB.
De tijd van 32 MB voor een TYPO3 installatie ligt echt achter ons.
O, er zullen natuurlijk wel voorbeelden aan te wijzen zijn van
installaties met 32 MB. Maar als je uit veiligheidsoverwegingen de
laatste versies van zowel de source als de gebruikte extensies wilt,
loop je daarmee al heel gauw tegen problemen aan.

Dus laat de helpdesk het aanpassen naar 128 MB. Beetje overvragen zodat
je daar morgen niet alweer op de stoep hoeft te staan.

Overigens vraagt versie 5 minimaal 256 MB

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg