[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Slimste manier om downloads te beheren per pagina

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Tue Jun 29 23:36:28 CEST 2010

Waarschijnlijk snap ik het niet, maar waarom niet gewoon met het 'special
element' *file links?*
De omschrijving vermeldt:
<http://www.red-seadog.com/typo3conf/ext/templavoila/mod1/index.php?id=772&createNewRecord=pages%3A772%3AsDEF%3AlDEF%3Afield_content%3AvDEF%3A0&defVals[tt_content][CType]=uploads>
*Filelinks*
Makes a list of files for
download.<http://www.red-seadog.com/typo3conf/ext/templavoila/mod1/index.php?id=772&createNewRecord=pages%3A772%3AsDEF%3AlDEF%3Afield_content%3AvDEF%3A0&defVals[tt_content][CType]=uploads>

Is dit niet wat je wilt?

Groet,
Erwin Winkel

Op 28 juni 2010 22:45 schreef Daniel Doesburg | Doesburg.biz <
daniel at typo3-nl.eu> het volgende:

> Aansluitend op het antwoord van Ronald:
>
> Als ik je goed begrijp wil je een paar(?) bestanden per pagina aan je
> bezoekers ter download aanbieden.
> Als ik dan nog even doorfantaseer zou het best kunnen dat je dat steeds op
> dezelfde plaats op de pagina wilt doen.
>
> Daarvoor kun je, bij de pagina gegevens, het tabje "Bronnen" gebruiken.
> Daar kun je elk soort bestand in kwijt, muv de "gevaarlijke" of te grote.
>
> En dan kun je met typoscript deze bestanden in je HTML source hangen.
>
> Succes.
>

> Met vriendelijke groeten,

> [...]

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"