[TYPO3-UG Dutch] Een standaart marker werkt niet in tt_news

Bing van Moorsel | Idar Creative bing at idar.nl
Tue Jun 29 12:44:41 CEST 2010

typo3 version: 4.3.3
tt_news version: 3.0.1
PHP Version: 5.2.13

Hallo lijst.

Ik gebruik de tt_news plugin. en heb een pagina gemaakt voor een Single
vieuw
Als ik standaart instellingen gebruik en de static include bij me template.
werkt alles op 1 ding na.
mijn  ###NEWS_CONTENT### marker op de frontend blijft leeg.
Ook de instellingen van TS staan zover ik weet goed. hij ziet de records,
kan van list page naar single page en andersom.

De titel, datum, subheader enz werkt prima krijg ik allemaal te zien. maar
waar de content hoort te staan staat een lege

heb de template nagekeken en alles klopt (standaart dus kan ook weinig fout
aan zijn lijkt me zo)
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hoe ik dit oplos?

Bing