[TYPO3-UG Dutch] De verbinding werd geherinitialiseerd

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Tue Jun 22 10:32:27 CEST 2010

Even voor de volledigheid:

Het lag aan een update van de firewall op de webserver. De hoster heeft deze
laten verwijderen en nu werkt het weer.

Van de hoster:
Meer info over de hack en de blokkade vindt u eventueel op:
https://services.netscreen.com/restricted/sigupdates/nsm-updates/HTML/HTTP:PHP:CMD-INJ.html

Bedankt voor jullie reacties!
Barbara

"Barbara Wijbenga" <bwijbenga at chello.nl> schreef in bericht