[TYPO3-UG Dutch] De verbinding werd geherinitialiseerd

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Thu Jun 17 16:00:29 CEST 2010

Bedankt voor jullie antwoorden!

Ik heb de klant gemaild wanneer de problemen zijn ontstaan. Ik verdenk de
hoster ervan dat ze wat gewijzigd hebben op de server, dus die zal ik dan
even vragen.

Groeten,
Barbara

"Ronald Wopereis" <woepwoep at gmail.com> schreef in bericht
news:mailman.24470.1276780963.610.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...
hi Barbara,

enkele weken geleden was er ook zoiets aan de hand met onze hosting(-
agency.de) provider in Duitsland. het bleek dat er problemen waren met de
name servers van het topleveldomain (TLD) puntDE in duitsland. dus het lag
niet aan de hosting partij maar aan de TLD nameserver.

het heeft denk ik wel een week geduurd voordat het probleem was opgelost.
bijna om de pagina moest met F5 opnieuw de pagina worden opgehaald (in de
backend)

Op 17 juni 2010 12:22 schreef Barbara Wijbenga <bwijbenga at chello.nl> het
volgende:

> Op een site van één van onze klanten, krijg je in IE "De webpagina kan
> niet
> worden weergegeven" en in FF "De verbinding werd geherinitialiseerd" als
> je
> in de BE op het mapje (Browse for files) van een Images veld klikt.
>
> In de Error Log staat niets, maar in de Access log staat dit:
>
> GET
> /typo3/ajax.php?_dc=1276769913160&ajaxID=BackendLogin%3A%3AisTimedOut&skipSessionUpdate=1
> HTTP/1.1" 200 404 "http://www.***.nl/typo3/backend.php

> [...]

Come and join me on Ecademy Club "Follow Me - learn how to become the Warren
Buffet of the Atttention Economy"
http://www.ecademy.com/account.php?op=signup&c=5591&xref=69061