[TYPO3-UG Dutch] htaccess password geeft 404 error

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Fri Jun 18 12:06:03 CEST 2010

Dag Muriel,

Je kan een htaccess in de betreffende folder zetten.
In deze htaccess zet je dan de standaard authprut:
AuthType      Basic
AuthName      "login"
AuthUserFile  /locatie/naar/je/.htpasswd
Require       valid-user

De regel die je noemt zorgt er idd voor dat voor die mappen geen
rewriterules moeten gelden.

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com
Netcreators: Open Source, Open Minds, Open People