[TYPO3-UG Dutch] RTE speciale leestekens, tekst blok verdwijnt

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Wed Jun 9 16:23:45 CEST 2010

Hoi,
heeft jouw database wel de goede characterset?

en mogelijk biedt de onderstaande install instelling een oplossing:
$TYPO3_CONF_VARS['BE']['forceCharset'] = 'utf-8';
$TYPO3_CONF_VARS['SYS']['setDBinit'] = 'SET NAMES utf8;';

Groeten Felippe

Op 9 jun 2010, om 16:14 heeft Pim Broens - Redkiwi het volgende geschreven: