[TYPO3-UG Dutch] RTE speciale leestekens, tekst blok verdwijnt

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed Jun 9 16:14:24 CEST 2010

Grappig, ik heb hetzelfde probleem voorbij zien komen van de week hier.
Wat we gedaan hebben om iig de layout goed te krijgen is via het 'insert character' van de RTE het teken aan te maken.
Ben nog niet verder gegaan, vanwege andere prioriteiten maar wellicht heeft het te maken met een verschil in charset in TYPO3 BE / FE / DB.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi