[TYPO3-UG Dutch] listmenu met een koppeling bij het submenu naar een andere tabel

Drs. ing. W.S.M. Perquin perquin at yniverse.nl
Mon Jun 7 10:03:11 CEST 2010

Beste,

Ik zit er al erg lang op en weet dat ik allerlei zaken door elkaar heen aan
het mixen ben in de hoop op het juiste.

Wat ik wil is dat het submenu (level 2) zijn gegevens haalt uit de fe_users
tabel. Men klikt op het menuitem "leden" en ziet dan de plaatsnamen waar de
"leden" zitten.

Het menu dat ik wil krijgen ziet er als volgt uit:

->algemeen

->leden

            ->den haag

            ->delft

->overige

Etc.

Ik heb verschillende soorten gemaakt (ook met een strwrap.cobject, maar die
maakte van de <li> een html code), maar blijkbaar kan het niet anders dan
met itemArrayProcFunc en een php script makemenuarray zoals beschreven in
http://www.typo3wizard.com/en/snippets/menus/create-menus-using-data-from-ot
her-tables-than-pages-v2.html

linkermenu.2 < linkermenu.1

linkermenu.2 {

    itemArrayProcFunc = user_app_class->makeMenuArray

    itemArrayProcFunc.userFunc.table = fe_users

    itemArrayProcFunc.userFunc.select = pid=24

    NO {

doNotLinkIt = 1

            stdWrap.field = city

            stdWrap.typolink.parameter.data = page:uid

            stdWrap.typolink.additionalParams.dataWrap = &test={field:uid}

   }

}

Dit gaat totaal niet goed.

Ook nog geprobeerd met een NO.strwrap.cobject

Merk dat ik steeds meer begin te klooien.

Iemand de gouden tip om me op de juiste koers te zetten???

W-P