[TYPO3-UG Dutch] Headers pakken CSS waarden niet op

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Sun Jun 6 14:51:54 CEST 2010

Hi Nikkie,

Het is geen onwil maar ik kan je toch niet helemaal volgen.

De koppen die je invoert in een content element worden van tags voorzien
door css_styled_content.
Als je een site vanaf de 3.8 versie update zou het best eens kunnen dat
daar css_styled_content (nog) niet gebruikt werd, maar een van de andere
static templates.

Vandaar mijn vraag om de uiteindelijke source hier te tonen.

Als je nu wel met css_styled_content werkt kun je dit stukje typoscript
gebruiken (voor jou geknipt en geplakt uit css_styled_content) :
lib.stdheader {
	10.1.fontTag = <h1{register:headerStyle}{register:headerClass}>|</h1>
	10.2.fontTag = <h2{register:headerStyle}{register:headerClass}>|</h2>
	10.3.fontTag = <h3{register:headerStyle}{register:headerClass}>|</h3>
	10.4.fontTag = <h4{register:headerStyle}{register:headerClass}>|</h4>
	10.5.fontTag = <h5{register:headerStyle}{register:headerClass}>|</h5>
}

Als je nu over een zelf gedefinieerde div begint gaat het naar mijn idee
over iets nieuws . . .

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg