[TYPO3-UG Dutch] Headers pakken CSS waarden niet op

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Fri Jun 4 11:11:42 CEST 2010

Hoi Nikkie,

Voor mij is het niet duidelijk wat je bedoelt.
Met name de zin: maar Typo3 blijft zijn eigen definitie van de koppen
pakken (layout 1 is H1, layout 2 is H2 etc)

Wat is op dit moment de gerenderde HTML en wat zou het moeten zijn?

Heb je in de include van de template de juiste versie van
css_styled_content gekozen?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg