[TYPO3-UG Dutch] Headers pakken CSS waarden niet op

Nikkie Herbrink nikkieherbrink at gmail.com
Fri Jun 4 10:57:10 CEST 2010

Beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden een website geupdate van versie 3.8 van Typo3
naar 4.3.3. De website draait nu helemaal weer, behalve op 1 punt. In het
CSS heb ik gedefinieerd staan dat de koppen een bepaalde grootte krijgen
(H2) en dat er een plaatje voor moet komen en een streep er achter. Dat deed
hij netjes in de vorige versie, maar op dit moment niet meer. Ik heb het
CSS, de images, de template gecheckt, maar Typo3 blijft zijn eigen definitie
van de koppen pakken (layout 1 is H1, layout 2 is H2 etc). Ik heb naar mijn
weten alles gecontroleerd. De rest van de website wordt ook door middel van
de CSS opgemaakt en dat werkt allemaal wel.
Heeft iemand een idee?

Groeten,
Nikkie

--
Interesse in een nieuwe website, fotoshoot of 3D model? Kijk op
www.nikkieherbrink.nl voor meer informatie.