[TYPO3-UG Dutch] tt_content class toevoegen aan eerste div onder <h1>

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Thu Jun 3 10:26:54 CEST 2010

Hallo,

Ik heb eigenlijk 2 vragen.

De eerste wrapping <div> die wordt uitgeprint door tt_content heb ik
verwijderd. Nu wil ik graag aan elke eerste div onder de <h1> tag komt
de class toggle toevoegen (dus eigenlijk ongeacht welke content er in de
div zit (powermail, text, textpic etc), zodat ik die mbv javascript kan
aanspreken.
Ik heb geprobeerd om het met addClasses te doen, maar vreemd genoeg die
ik wat ik daar toevoeg helemaal nergens terug, dus dat zal wel niet de
goede manier zijn ;-)

dus dit
<h1>titel</h1>

moet dit worden
<h1>titel</h1>

Tweede vraag. Waar vind ik goede documentatie over css_styled_content
(de documentatie is uitermate summier), want als ik het goed begrijp is
de laatste de grote boosdoener die alle rommel (excuse me for saying so)
aan overbodige div's ed produceert.

--
Met vriendelijke groet,
Muriel le Pair